واسه طرفداراى جف هاردى
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 68796
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : Awesome!shima
ساناز؟ آره با تو ام...دارى اين پستو ميخونى؟خب ميخواستم بگم شبکه FX تى ان آ نشون ميده.آخرين بار هم که ديدم جف اومده بود...هرجمعه شب نشون ميده.ساعتشو دقيق نميدونم ولى از 9 به بعد ميشينم پاش.....:)))))) هر کى داره اين شبکه رو نگا کنه. مسابقات ديواز رو هم نشون ميده...

نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت20:59---20 بهمن 1391
راستی آپم
باشه ميام...


سعید
ساعت20:58---20 بهمن 1391
ماکه ماهواره نداریم نگا کنم

ولی تو ببین اگه داد بهمنم بگو
بابا تى ان آ هم خوبه هااااا دارم نگاميکنم بازى سر قهرمانى سنگين وزن جهانه...کمربند هم دست جف هارديه داره سر کمربند با کريستوفر دانيالز بازى ميکنه....


میرحسین
ساعت15:12---20 بهمن 1391
ممنون بابت اینکه وقت گذاشتی و نوشتیشون

میرحسین
ساعت15:10---20 بهمن 1391
ولی حس هاشون فوق العاده بود

نگفتی تو هم شعر میگی آره....بوخخخ ... ظهر خوابيدم شب خوابم نيومد... ممنون


ساناز
ساعت14:10---20 بهمن 1391
تو کدوم مسیره؟

مرسی
مسيرش.....مسيره ما روى Badr هستش fx رو داره ولى تو هات برد هم هست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: